Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 12:58 - Антверпен – най-аристократичният град в Белгия
Автор: innamorata Категория: Туризъм   
Прочетен: 7653 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 05.02.2013 13:12


Белгия е известна с производството на огромни количества шоколад. Това е страната, която изнася най-голямо количество шоколад в света. Приблизително 220 000 тона произвеждат на година белгийските фабрики. Желанието ми да посетя Белгия се засили още повече, когато разбрах тези факти.

Реших да посетя Антверпен, който се слави с уникална архитектура. Също така за него знаех, че е световен център за обработката на диаманти. Имах голям списък с неща, които исках да видя и опитам. Една от целите ми беше да опитам прочутата белгийска бира от череши. Надявах се времето да е хубаво, защото имах много за разглеждане.

Градът определено не ме разочарова. Прекарах страхотен уикенд и видях много интересни места. С удоволствие бих се върнала отново в Антверпен.


Прочетете
статията за Антверпен

image



Гласувай:
2



1. toninabog - Поздрави за Антверпен!
29.01.2013 15:52
Хареса ми !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: innamorata
Категория: Туризъм
Прочетен: 365692
Постинги: 47
Коментари: 112
Гласове: 463